4 augusti 2011

dagens bilder - 4 augusti


Tömde kameran idag. Måste tömma den genom PCn, annars flippar kameran. Så jag gör inte det så jätteofta. Men igår var det iallafall superfint ljus i vardagsrummet. Rufus låg mitt i en solkatt, så jag slängde mig över kameran och tog en massa bilder. Som vanligt blir ju bara en eller två riktigt bra. Men håll med om att ljuset var fint. (Klicka på bilderna för att se dem större).

Idag har Rufus bitit mig massor när jag ammat honom. Och sen matvägrat nästan hela dagen. Fick i honom en massa gröt iallafall. Och nu på kvällen när han sovit ett tag smög jag in och ammade honom. Det går så mycket bättre när han halvsover. Ingen distraktion alls. Skönt. Om en månad ska vi försöka få honom att börja äta på riktigt. Redan nu har vi i princip ersatt en hel måltid. Han är så stor och go. Tjocka kinder har han fått också. Ska väga/mäta och vaccinera den 9:e, när han blir 5 månader. Han har växt helt sjukt mycket sen vi var där sist i juni.

Det är ju mest bilder på Rufus här alltid, så jag bjuder på två bilder på... Tada...! Mig! Det var inte igår. Är fortfarande inte helt nöjd med hur jag ser ut. Måste klippa/färga och gå ner typ 5 kilo till. Jaja, allt har sin tid.

Inga kommentarer: