2 augusti 2011

dagens bilder - 2 augusti


Busen vägrade somna om i morse så det blev rätt tidigt upp. Brukar ju annars vara bortskämd med sovmorgnar. Har städat en massa och torkat av soffbordet ordentligt eftersom vi fick sålt det på Blocket idag. Det kom en liten asiatisk kille och tog det under armen och gick. Haha. Och då snackar vi om ett bord som var lika stort som en surfingbräda och rätt så tungt. Men bra att det är sålt iallafall. Nu ska jag bara hitta Det Perfekta Soffbordet. Lite jobbigt att ha en pall som soffbord men det får duga så länge.

Var även hos min nya psykolog idag, och han var mycket bra. Bestämde att jag ska gå där ett tag, trots att jag mår rätt så mycket bättre just nu. Kan ju vara skönt att ha en vägg att bolla tankar med. Han verkade klok och snäll.

Nu ska jag äta upp min pizza. Sebastian är i Stockholm och spelar på Pride, så jag tröstäter lite. Plus att jag inte orkat laga mat eftersom det varit typ 30 grader idag.

Godnatt.

Inga kommentarer: